TableAir
 Communicatie tussen werkplek en Facility management.
Nieuwe werkplekken zijn niet meer ontworpen met 1 werkruimte per werknemer in het achterhoofd - tegenwoordig kunnen de ratio's variëren van 8 werkruimtes voor 10 medewerkers tot 6 werkruimtes voor 10 werknemers, vooral in grote steden waar de vastgoed kosten een belangrijk onderdeel vormen van de uitgaven van organisaties .
Thuiswerken is een opkomende trend en vermindert het woon werk verkeer.
TableAir heeft een oplossing ontwikkeld die werkplekken (meubel- en vergaderruimten) integreert in een enkel werkstation besturingssysteem (IoT Sensors, cloud SaaS en dedicated mobile app).
Het doel van onze volledig geïntegreerde oplossing is het vergroten van de betrokkenheid van werknemers met hun werkomgeving. Ze kunnen kiezen waar ze wensen te werken en met wie.
Door alle mobiele apparaten aan meubel sensoren te verbinden, kunnen medewerkers en managers toegang krijgen tot en beheren van hun fysieke werkomgeving van waar dan ook, op elk moment van de dag.
Een facility manager “ Floor manager” kan analytisch  detecteren welke zones het meest aan uitbreiding toe zijn en waar er plaats kan vrijkomen.
Er moet voor elk wat wils zijn:   Van de kleinste bedrijven naar ...
Concentratie zones  - Overleg – Vergaderen – Ontspannen – Resto – Ontvangst  - Opberging – enz.
Extra voor zit sta werkplekken:
Met behulp van een gebruikersvriendelijke smartphone app kan het werkstation gepland worden naar lagere of hogere posities volgens de gekozen tijd instellingen. Tijdens het werken houdt TableAir u op de hoogte wanneer de houding verandert.



Geen producten
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.